Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2007 09:29 - "Дребните" неща от живота...
Автор: milionche Категория: Други   
Прочетен: 1068 Коментари: 0 Гласове:
0



Някога замисляли ли сте се кое най-крехкото нещо на тоя свят? Сигурно всеки има отговор за себе си - както всеки има своя Истина! Това е тема - стара, старо ...като света...
За мен най-крехкото нещо е ДОВЕРИЕТО!
За мен е болезнена! Много! Идва ми в повече....Разваля ми настроението за дълго. И понеже не мога да лъжа и да се преструвам - не крия, че се чувствам зле! Това ми поведение разваля настроението и на другите около мен! Съжалявам! Наистина! Простете!
Обаче - да погледнем фактите, защото освен раним човек/като всеки!/ съм и практичен човек! Следя свое заболяване от почти 2 години! По принцип не обръщам много внимание на дребните болежки! Опитвам се да не мисля за тях! Не, не че съм безотговорна! Но мразя глезотиите! 
Та - сега , след като свикнах с мисълта, че съм здрава -бам! Не е точно така!
Моят любим - също страда! А аз губя доверието си в него! Много боли! И в такива моменти се чувствам истински безсилна! Градиш нещо, което ти се струва стабилно и вярно, поне така го усещаш със сърцето си, а.....
Много лесно е човек да се самозаблуждава! Така е по-лесно! Но -до кога? 
Карай! Животът е кратък - да го изживеем пълноценно!!!


Тагове:   неща,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: milionche
Категория: Други
Прочетен: 163518
Постинги: 51
Коментари: 65
Гласове: 1272
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930