Постинг
12.01.2007 12:48 -
Потребител??? Да, да...
Автор: milionche
Категория: Други
Прочетен: 2073 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 12.01.2007 12:49
Прочетен: 2073 Коментари: 5 Гласове:
0
Последна промяна: 12.01.2007 12:49
Опитам се да си извадя поредната кредитна карта! От края на миналата година! Отдавна знам, че е модерно и удобно да се живее на кредит! Не че в момента ми се налага кой знае колко, но знае ли човек?! Европейски съюз ни присъедини ....;)))
Та, бригам вече 5 -ти ден до банка ДСК и....честно вече ми омръзна! Първо не могат да се разберат в кой клон ми е картата, какво да подпиша, какво е за мен, кога и т.н....Както казва Вангард "ужас некъв!" Иначе българите продължаваме да си падаме по лъскавото, без покритие. Опаковка...без съдържание, без пълнеж. Като влезеш през новата година в клон на ДСК - си вземаш номер от автомат и получаваш информация кой си по ред за обслужване! Обаче ето, на късмет - обслужването е под всякаква критика! Опитват да са любезни, но не си зная работата! А Кунева ни призова -като потребители да си научим правата! Обаче : трудно е за човек да се разбере с хора, които не ти ценят времето. Банката е с моето работно време , аз - с нейното и какво става на практика?! Половинчати резултати! Мъчно ми е, но нямам стимул да бъда ПОТРЕБИТЕЛ понякога! Хаосът е навсякъде.........А времето е наше, затова е скъпо!!!
Та, бригам вече 5 -ти ден до банка ДСК и....честно вече ми омръзна! Първо не могат да се разберат в кой клон ми е картата, какво да подпиша, какво е за мен, кога и т.н....Както казва Вангард "ужас некъв!" Иначе българите продължаваме да си падаме по лъскавото, без покритие. Опаковка...без съдържание, без пълнеж. Като влезеш през новата година в клон на ДСК - си вземаш номер от автомат и получаваш информация кой си по ред за обслужване! Обаче ето, на късмет - обслужването е под всякаква критика! Опитват да са любезни, но не си зная работата! А Кунева ни призова -като потребители да си научим правата! Обаче : трудно е за човек да се разбере с хора, които не ти ценят времето. Банката е с моето работно време , аз - с нейното и какво става на практика?! Половинчати резултати! Мъчно ми е, но нямам стимул да бъда ПОТРЕБИТЕЛ понякога! Хаосът е навсякъде.........А времето е наше, затова е скъпо!!!
успя ли в крайна сметка да си вземеш картата?
цитирайИмат си и безплатен телефон, и онлайн система разбрани хора, имат и клонове с номерация на клиентите, което помага за по-бързото обслужване. Абе най-добрата банка в БГ. Кредитната карта ми стана за по-малко от седмица и ми беше доставена вкъщи.
цитирайТрудно беше! Дори бях обвинена, че едва ли не си измислям?! Честно, просто не ми се разправяше повече! Мацките от банката не само не си бяха свършили работата, но и се мръщеха, че закъсняват за среща с гаджета!!! .....
цитирайДСК са си все същите лелки, които мислят само за обедна по4ивка и края на рботния ден. Малко са младите хора, нямат нужната мотивация да обслужват добре, да продават продуктите си. Не мисля, 4е и ОББ са невероятна банка и предлагат най-доброто обслужване и добри условия по кредините карти. Следващият път като решиш да ползваш банкова услуга те съветвам да проу4иш малко по-подробно, преди да отидеш в банка, където не уважават клиентите си и времето им.
цитирайЕдва ли е така, защото това ми е 4та кредитна карта и знам всичките условия на банките. Иначе демотивацията на персонала е повсеместна..уви....Жалкото е, че младите момичета от ДСК на които попаднах, дори не говореха правилно български език......
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Блогрол